tisdag 13 maj 2014

Utställningar och hundplaner

Trolla är anmäld till sommaren första utställningar. Det gjordes såklart för några veckor sedan =)
På lördag och söndag är det dags. Lördag är det Luleå och Dvärghundklubbens utställning som gäller och söndag är det SKKs stora utställning i Piteå. Blir spännande att se hur det går för oss i år, även om jag är rätt säker på det redan nu.

Jag börjar också fundera lite på vart nästa hund ska tas från <3 Även om det ännu är ett tag bort innan det kommer in nån ny hund i familjen. Tycker inte man kan vara förtidig med sådana planer =)

Det jag vet är att jag vill ha en tik, och något som skulle verka kunna gå bra på utställning. Sen om hunden vill lära sig saker är det förstås ett stort plus =)


Gick som figurant på ett Mh förra veckan. Var inplanerad att figga även idag, men pga min stukade fot så hoppar jag det. Lite trist.. Och om bara en månad är det dags för uppdateringshelgen för funktionärer på mh, kommer då missa en av de utställningar jag hade planer på att delta i i sommar. Meeeen det kommer väl fler =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!