onsdag 16 mars 2011

ovanligt dött

Känner att det varit väldigt dött här från min sida...
Anledningen är helt enkelt så att jag har annat att göra, det finns inte mycket tid till att skriva i bloggen helt enkelt.. Och när tiden finns så saknas inspirationen att skriva eller något att skriva om...
Skolan tar för tillfället upp en hel del tid. Träning av hund blir mest på våra kissrundor. Sen så tar flytten upp en hel del av min tankeverksamhet, hur jag ska fixa så jag kan va med och flytta, hur jag ska göra med skolan den veckan, sånna saker...

och skolan ja... att dra igång nån typ av träning med projekthunden, att färdigställa mitt egna projekt.. den här veckan måste jag dessutom arbeta med en redovisning (inte så värst ansträngande, men det ska ju göras!) sen det vanliga med prov och sånt (nästa vecka kommer jag ha två prov, ett på mentalitet och ett annat på valpning och allt som kan bli av en sån, hundens könsdelar och sjukdomar och sånt intressant... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!