söndag 23 januari 2011

stillastående...

Just nu står våran träning lite stilla. Jag har kört fast och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det nu..
Så för tillfället är det bara att hålla på med gamla saker och lite allmänlydnad (det behövs en hel del där också iof!) Hoppas på att få lite tid med läraren i veckan, lektion på tisdag, där jag kan höra lite vad hon tycker och så. Dessvärre så vet jag nästan säkert att Elton inte kommer va på hugget direkt när vi är på skolan, han har så mycket annat att tänka på där. Men nångång måste ju vara den första då man trånar på helt ny mark!

För övrigt håller vi på med pedagogik på instruktörskursen. Vi har även börjat med kursen "mikrobiologi och genetik" där vi först ska gå igenom genetiken.

Har även bestämt mig nu för att försöka fullt ut med instruktörstiteln. Så förhoppningsvis kommer jag kunna titulera mig det snart =) Förhoppningsvis så kommer inte min lärare på att jag inte alls passar som det :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!