onsdag 23 februari 2011

Allmän mentalkunskap

Idag har vi börjat med den allmänna mentalkunskapen. Det känns som ett intressant ämne, och jag tror det är något man kan diskutera i all oändlighet om man börjar.

Vi började dagen med att presentera oss själva för hon som var där och hade den här kursen med oss (Christine Wacek) först tyckte jag det kändes väldigt onödigt, vi skulle ha henne idag förmiddag och imorgon förmiddag. Och att hon ska veta vad vi har för hund för det lilla  kändes lite onödigt.. Men troligtvis så har hon väl nån plan utöver de här dagarna, eftersom vi kommer få se mer av henne längre fram i vår.

Jag tycker iaf att mentalitet är himla viktigt, och jag känner att jag inte har någon jättebra koll på det så det här kommer nog bli himla intressant känns det som!

Och är det nu någon som ska gå mh med sina hundar så hör av er! Jag vill följa som publik om möjlighet finns!

2 kommentarer:

  1. Kicki Wacek är SUPER duktig när det kommer till hund. Hon har även en av Hickas syskon.

    Inget MH inbokat för mig, tror inte man får gå två gånger. Men det är ändå ganska intressant att gå med på ett MH om man är insatt i hund.

    Jag gjorde ju MH på Judith förra sommaren, det borde du ha följt med på. För hennes reaktioner varierade så himla mycket.

    SvaraRadera
  2. jo hon verkar duktig =) vi ska tydligen få en till lektion med henne där vi ska kolla på olika hundar. känns riktigt kul måste jag säga! ne jag tror inte heller man får det, om man inte väljer att bryta av nån anledning.. får se till att skaffa en egen hund som måste göra mh :p
    tanken är juh trots allt att jag ska bli b-figurant, så då kommer jag ju få gå också, men vill även gå bara som publik och kolla =)

    SvaraRadera

reklam raderas!