måndag 14 februari 2011

Kallt.

Dagar som idag är man glad om man inte har hund. Och har man hund, så är man glad om den hunden är Elton. Elton uppskattar inte kylan sådär värst, så han lär inte vilja ut i överdrivna mängder. Han är heller inte en hund som inte klarar av att vara still en dag inne, vilket är skönt.

Vi har precis kommit hem från skolan och han har nu kurat ihop sig i bädden sin, och känner jag honom rätt kommer han ligga där för att inte behöva gå ut mer ikväll (självklart kommer jag gå ut med honom, men HAN lär inte uppskatta det)

Får se hur det går imorgon då vi ska ut och träna allmänlydnad =/ Jag har inte så höga förväntningar kan jag ju säga.

Och nej, jag vet inte hur kallt det är, jag har inte vågat kolla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!