tisdag 15 februari 2011

belöningssätt?

Körde  lite allmänlydnad hemma idag eftersom jag missade bussen till skolan på morgon. Temperaturen ligger någonstans mellan 25-30 grader, så vi var inte ute så jättelänge. Varken jag eller Elton funkar bra i kylan...

Det  är lite  kul att se, vissa moment funkar hur bra som helst ibland, stanna är ett sådant.. Funkar klockrent vissa dagar och vissa dagar funkar det inte alls. Hit funkar väl rätt så bra alltid. Idag gav jag mig fan på att få ett bra stannande innan vi skulle gå in, dessutom på väg mot dörren (dörren och att få gå in är en så pass stark motivation hos Elton idag, så jag såg det som en störning) Fick ett stanna, och jag tror aldrig jag sett min hund så GLAD över att få komma in! Han kunde knappt stå still när han väl var inne och jag skulle klä av han :p
Det  var nog dagens bästa belöning skulle jag tro :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!