onsdag 16 februari 2011

examination

Idag har vi examinerat prepsöket. Det gick helt ok, med tanke på min koncentrationsförmåga, och vårat break i träningen gick det ändå hyfsat måste jag säga.

Han sökte himla bra på första söket, hittade preparatet, men jag fick ingen markering. I andra söket var min lärare så snäll att hon slängde ur sej ett "bra" när Elton hittade, så han behövde alltså inte markera något :p Men enligt läraren så var hon nöjd med vad hon sett iaf, så då får vi väl tro på det.

Nu blir det nog mest bara allmänlydnadsträning ett tag framöver. I Arbetande Hunden kommer vi ligga lite lågt i träningarna ett tag. Det tycker jag känns rätt skönt, att man får fokusera på en sak bara, eller en sak blir det juh inte, men bara allmänlydnad iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!