måndag 21 februari 2011

Allmänlydnadspasset, avklarade moment

Har klarat av delar av allmänlydnadspasset idag på skolan. Stanna-kommandot och inkallning, med och utan störning.
Efter att ha vandrat runt typ hela dagen (känns det som iaf), och efter att min hund failat saker han faktiskt KAN! så hade jag kunnat strypa folk idag.

Imorgon har vi sitt- stanna kvar... får väl se hur duktiga vi är på det då =/ Störning med folk är nog inget problem, om man ska dömma efter våra träningar. Ska man däremot dömma efter idag så lär vi inte klara nåt alls!
Usch, jag är inte alls redo för nåt sånt här känner jag =/ Och jag hoppas verkligen hur mycket som helst, att vi kan hålla till närmare skolan imorgon, mina ben lär ta livet av mej annars (dom gör redan så gott dom kan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

reklam raderas!